سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۲۳
Tuesday Apr 23, 2024 22:23

کتاب دو جلدی پزشکی کودکان نلسون - ویرایش بیستم

دکتر حسین شهریاری , سلامت کودکان , کم خونی ,کودک, فرزند, روانشناسی, اضطراب و افسردگی , خواب, کتاب, اختلال های روانی , salamatkoodakan,
سلامت کودکان: برای بیش از ۷۵ سال، کتاب پزشکی کودکان نلسون دو جلدی Nelson Textbook of Pediatrics منبعی ضروری برای پاسخ های دقیق در مورد هر جنبه ای از مراقبت های پزشکی اطفال است.
برای سازگاری با پیشرفت های جدید در زمینه علم مراقبت از کودکان، این مرجع کلاسیک اطلاعاتی ضروری را فراهم می کند که ارائه دهندگان خدمات مراقبت بهداشتی کودکان در سرتاسر جهان باید به طور مؤثر برای مقابله با طیف وسیعی از مشکلات بیولوژیکی، روانشناختی و اجتماعی کودکان و نوجوانان بدانند. فصل های کاملا جدید و اصلاحات جامع اطمینان می دهد که شما تازه ترین اطلاعات و آخرین توصیه ها و روش ها در مورد تشخیص و درمان بیماری های کودکان را مطالعه خواهید کرد. همراه کافه پزشکی باشید
 
ویژگی های کلیدی کتاب پزشکی کودکان نلسون دو جلدی Nelson Textbook of Pediatrics 20th :
راهنمایی برای تشخیص قطعی و ایجاد بهترین برنامه درمان با استفاده از پزشکی مبتنی بر شواهد و تجربیات بالینی از نویسندگان برجسته بین المللی از ویژگی های نسخه جدید این کتاب است.
 
بینش کاملتری به دست آورید ؛ همراه با تاکید گسترده تر بر روی تشخیص های تصویری و مولکولی و مراجع به روز شده، نسخه جدید شامل تمرکز بیشتر بر مسائل بین المللی برای اطمینان از ارتباط در علم کودکان بین سراسر جهان است.
 
آخرین تکنیک ها و روش ها با به روز رسانی کامل را در سراسر ۳۵ فصل جدید مشاهده کنید از جمله : نوآوری هایی که در مورد سلامت و زنده ماندن کودکان در سیستم های کم درآمد، دامنه های توسعه و نظریه های شناخت، بیماری های مرتبط با ارتفاع، رویکردهای ژنتیکی برای بیماری های نادر و ناشناخته، عفونت های داخل عضلانی و پری پارتوم، پلی نوروپاتی، میکروبیوم، کینگلا کینگ، انسفالومیوپاتی عصبی، بیماری کبد چرب غیر الکلی، پلاژیوسفالی؛ التهاب عروق CNS، پارگی لیگامان قدامی و آسیب مغزی ناشی از به ورزش.
 
درک اصول درمان و داروها و دوزها برای تجویز به هر بیمار.
 
شناسایی، تشخیص و مدیریت بیماری های ژنتیکی ؛ بخش جدید توانبخشی با ۱۰ فصل جدید از جمله : ارزیابی کودک برای خدمات توانبخشی، آسیب شدید مغزی، آسیب نخاعی و مدیریت بحران، اسپاستیسیت، فلج شبکه بازویی زمان تولد، آسیب های جسمانی و ورزشی؛ بهداشت و سلامتی کودکان معلول.
 
مدیریت انتقال به مراقبت های بهداشتی بزرگسالان برای کودکان مبتلا به بیماری های مزمن از طریق بحث و بررسی نیازهای بهداشت عمومی بیماران مبتلا به نقص های قلبی مادرزادی، دیابت و سیستیک فیبرویس.
 

ویرایش بیستم

حجم: 171 مگابایت
منبع: کافه پزشکی
۲۵ اسفند ۱۳۹۸
کد خبر : ۳۱۹
کلیدواژه ها: دکتر حسین شهریاری , سلامت کودکان , کم خونی ,کودک, فرزند, روانشناسی, اضطراب و افسردگی , خواب, کتاب, اختلال های روانی , salamatkoodakan,

نظر بیننده ها

امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید