چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۴۹
Wednesday Apr 24, 2024 07:49

بیمه عمر و سرمایه گذاری کودکان

دکتر حسین شهریاری , سلامت کودکان , تغذیه, کودک, فرزند, محیط زیست,بیمه عمر ,تامین اجتماعی , salamatkoodakan,
سلامت کودکان: هیچ لذتی بالاتر از تولد یک نوزاد در خانواده نیست. امیدها و برنامه های بزرگ برای آینده فرزندان ، همواره فکر والدین را مشغول می کند. آینده، بخشی از زندگی هر نوزاد و کودکی است ، که با تولدش توجه عمده پدر و مادر را بخود جلب می‌کند.
این آینده نامعلوم اصولا خانواده‌ها را تشویق به انجام برنامه ریزی هایی میکند که تا حدی برطرف‌کننده نگرانی‌های آن‌هاست. این برنامه ریزی ها بیشتر جنبه اقتصادی دارد و پدر و مادر همه تلاششان را می‌کنند، تا بخشی از نیازهای مالی فرزندشان را در دوران جوانی و نوجوانی‌ اش تامین کنند. اما این توجه با تولد کودک به نوعی همه‌گیر  و پررنگ می‌شود و مشارکت والدین را در همه زمینه‌ ها می‌طلبد.
 
طرح بیمه عمر و سرمایه گذاری فرزندان چیست؟
فرزندانمان در کودکی هزینه های کمتری دارند، هر چه قدر فرزندان بزرگ ترمی شوند ،هزینه های آن ها بالاتر خواهد رفت. همه به ضرورت ایجاد پس اندازی مطمئن و پرسود برای فرزندانشان آشنا هستند.  برای پرداخت هزینه های دانشگاهی، تهیه مسکن و یا کمک برای ایجاد شغل فرزندان به مبلغی بالا احتیاج است و تامین یکباره این مبالغ برای والدین بسیار مشکل و سخت خواهد بود.
 
سرمایه گذاری مستمر شما باعث می شود شرکت بیمه در فعالیت های اقتصادی سودده ،شرکت کرده و منافعی که از این سرمایه گذاری ها به دست می آورد را ، به صندوق های اندوخته شما در بیمه عمر و سرمایه گذاری واریز کرده و همین روال باعث می شود چندین برابر پولی را که شما به بیمه پرداخت کرده اید برای شما سپرده گذاری می شود.
 
کودکان خود را از بدو تولد بیمه عمر و تامین آتیه کنید
 
آیا می توانیم کودکان خود را از بدو تولد بیمه نمائیم؟ بله، شما می توانید فرزند خود را از بدو تولد بیمه سرمایه گذاری تامین آتیه نمایید. شما با پرداخت منظم حق بیمه عمر و تامین آتیه، برای فرزندان خود سرمایه هایی بسیار خوب فراهم خواهید کرد. اگر از زمان بدو تولد این بیمه نامه را تهیه کنید، فرزندتان حداکثر در سن سی سالگی دارای سرمایه ای ارزشمند خواهد بود.
 
بیمه جزو صنعت‌هایی است که در چند سال اخیر توجه زیادی به آن شده است و خانواده های ایرانی با نگرشی جدید و متفاوت به آن به عنوان یک پس انداز نگاه می کنند. نگاه والدین امروزی به آینده فرزندانشان، متفاوت از دیدگاه‌های گذشته است، نگرانی از آینده فرزندان ذهن والدین را به خود مشغول کرده و از آنها افرادی نگران اما مسوول در برابر فردای فرزندانشان ساخته است. اغلب والدین امروزی شبانه‌روز خود را وقف فرزندان می کنند و تمام دغدغه‌های ذهنی شان تامین نیازها و توقعات مالی آنهاست. آنها با سعی در ایجاد شرایط مطلوب، رفاه کامل و تامین نیازهای فرزندان، در پی یافتن امنیتی نسبی برای آینده مالی فرزندان خود هستند.
 
بیمه تامین آتیه
 
در گذشته خیلی‌ها فکر می‌کنند مبالغی که به عنوان حق بیمه پرداخت می‌کنند، تنها پس از فوت اشخاص به وارثان آن‌ها تعلق می‌گیرد و خود فرد نفعی از آن نمی‌برد در حالیکه در بیمه عمر  اینطور نبوده و افراد در طول مدت قرارداد، مبلغی را که در شروع قرارداد انتخاب کرده اند را پرداخت می‌کنند. این مبلغ با احتساب سود و تورم سالانه در پایان قراداد رقم قابل توجهی میشود و به فردی که خود را بیمه کرده است، تعلق می‌گیرد. هر جوان 20 یا 30 ساله‌ای آرزو دارد که در سالهای جوانی، پس انداز قابل توجهی در اختیار داشته باشد. او میتواند با  سرمایه‌گذاری که شما از بدو تولدش انجام داده اید ازدواج کند، هزینه تحصیل در داخل یا خارج کشور را به راحتی تامین کند، مسک تهیه کند یا شغلی را برای خود انتخاب کند. در بیمه عمر کودکان شما میتوانید از ماه‌های اول تولد فرزندتان، برای او پس انداز کرده و او را تحت پوشش و پس انداز این بیمه قرار دهید.
 
نحوه پس انداز :
 
پرداخت های کوچک شما در بیمه عمر ، سرمایه ای بزرگ در آینده برای کودک ها و بچه های شما
در این بیمه نامه شما می توانید از ماه‌های اول تولد فرزندتان، او را تحت پوشش و پس انداز این طرح قرار دهید. و از حداقل مبلغ ماهانه 50 هزار تومان و از بین 5 الی 30 سال (مدت قرارداد) ،شروع به پس انداز کنید. حق بیمه های پرداختی شما با احتساب نرخ سود تضمینی 18% در 5 سال اول این قرارداد در صندوق پس انداز شما انباشته می شود. این اندوخته ، طی سالهای بعد با افزوده شدن حق بیمه ها و سود آنها، افزایش یافته و پس اندازی قابل توجه و مطمئن را برای تامین آینده مالی فرزندان شما فراهم می کند.
 
 
 مرور کلی بر مزایای بیمه عمر و آتیه کودکان
 
دریافت سود تضمینی
 
حداقل میزان سود تضمینی سالانه برای دو سال اول این بیمه نامه  %16  بوده و برای سالهای بعد از آن  %13  و 10% در هر سال می باشد.
 
دریافت وام
 
یکی از مزایای این بیمه نامه در یافت وام بدون هیچگونه تشریفات اداری می باشد. از پایان سال دوم می توانید تا %90  از مبلغ ارزش صندوق بیمه نامه فرزند خود را وام دریافت نمائید.
 
دریافت سود خالص
 
سود و سرمایه پرداختی در انتهای دوره معاف از مالیات و هر گونه عوارض می باشد و تمامی آن متعلق به شما می باشد.
 
سرمایه بدون باز پرداخت
 
سرمایه این بیمه نامه تسهیلات و یا وام نبوده و نیز باز پرداخت ندارد، بلکه سود خالص شما از این سرمایه گذاری می باشد و برای موارد مختلف می توانید از آن استفاده کنید.
 
امکان بازخرید
 
در صورتی که به هر دلیل از انجام این کار صرف نظر کنید میتوانید بیمه نامه را بازخرید کنید
 
سود مشارکت
 
در انتهای هر سال شرکت بیمه ایران سود مشارکت را اعلام میکند.این سود که سود حاصل از فعالیت های سرمایه گذاری بیمه ایران است ، بیمه گزاران را در 85% منافع حاصل شریک میکند. در نتیجه هر ساله سود مشارکت را اعلام میکند و آن را به حساب بیمه گزاران واریز میکند به عنوان مثال در سال 93 ، سود 24.9%  و در سال 1394 ، 24% اعلام گردید.
۲۳ بهمن ۱۳۹۸
کد خبر : ۱۲۹
کلیدواژه ها: دکتر حسین شهریاری , سلامت کودکان , تغذیه, کودک, فرزند, محیط زیست,بیمه عمر ,تامین اجتماعی , salamatkoodakan,

نظر بیننده ها

امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید